Thursday 29 September 2016

Lamictal 54






+


antiepileptik olarak Halen kullandm ilatr. balarken doktor, Kant yapabilir demiti, onu bilis yapmad. bundan NCE kullandm Topamax ile yaadm hibir yan etki Yok artk. kuzenimin tavsiyesiyle bir tane almtm, imdi bir tane daha Sipari verdim. Bence herkes kullanmal, iyi ki varsn Lamictal, ailecek seviyoruz Seni. kelimeleri semekte Youn sknt yaatan, habire bir kelimenin yerine alakasz bir kelime kullanmama yol aan, 1 yldr kullandm ila. mesela yemekte ka uzatr msn Demek yerine karnbahar uzatr denilebiliyor msn. duyduum, bildiim kadaryla yan etkileri asndan en Hafif ve en Sevilen epilepsi bipolar bozukluk ILAC. ayrca aural migren tedavisinde de kullanlyor. prospektste migrenden bahsetmiyor ama benim doktor kullanlyor dedi. (Sanrm migrenle ilgili faz 3 almalar henz tamamlanmad IIN prospektste yazmyor) migrenle ilgili hikayesi ise u: bu ilacn, ayn Zamanda aural migreni de Olan epilepsi hastalarnn migren ataklarn ciddi anlamda azaltt grlm. Bunun zerine daha dk dozlarda aural migren tedavisinde denenmeye balanm. (Ya da sadece bende deniyorlar. Bilemedim imdi) zellikle aural diye STNE basa basa yazyorum nk dier migren trlerinde hibir etkisi yokmu. zaten aura ata ile epilepsi atann yapsal olarak birbirine bien benzemesi ya da aura atann epilepsi atan taklit etmesi gibi bir durumdan dolay bu mevzu varm. SZn z doktorunuza danmadan kullanmayn. bir de doz artrmnn bien dikkatli yaplmas gerektiini unutmayn. Yoksa lenfleriniz balon gibi iebilir valla. (10 binde 1 bilis olsa) bipolar tedavisinde kullanlan ila. yava yava arttllr Dozu. ben 100 mg kadar kabildim sonra braktm. doktor 200 mg hedeflemiti halbuki. seraquel beraberinde 300 xl, zestat, talvon gibi ilalar da kullanyordum. bunlarn hepsi karnca uyku muyku yapmyodu bende, Tavan izliyodum mal gibi bi de delicatessen gibi arpntm oluyodu. ja ja LDM lecem diye bekliyodum. neyse braktm tm bu ilalar ama ilalar kullanmama sebep Olan fikir hala beynimin bir yerlerinde Beni kemiriyor.




No comments:

Post a Comment